Försommarschema och sommarschema

Inomhus, utomhus och online

Nu kör vi pass Online, inomhus och utomhus. 
Välkomna att träna med oss i sommar

Klicka här för att se försommarschemat (v 23-25) samt Sommarschemat (v 26-36)

Klicka här för att läsa passbeskrivningar på onlinepass och inomhuspassen.

ONLINETRÄNING

Tisdagar Yinyoga med Maine
Torsdagar BODYBALANCE med Lollo.

Du bokar dig som vanligt på vår hemsida senast kl 07.00 samma dag som passet är. Senast kl 09.00 får du via sms en länk giltig i 24 timmar och kan se passet via vår youtubekanal.
(från och med v 26 är dessa pass gratis på vår youtubekanal)

 

INOMHUSTRÄNING

Måndagar 17.50-18.35 HIIT 45 med Frida
Tisdagar 19.00-19.45 BODYPUMP® 45 med Sirpa
Fredagar 06.30-07.00 GRIT 30 med Evelina
Söndagar 18.10-19.10 BODYPUMP®60 med Lena
Söndagar 18.10-19.10 BODYBALANCE® med Riitta (sista tillfället 17/5)

UTETRÄNING 

Måndagar 11.15-11.45 Rörlighet & Styrka - Vid Scenen i Parken - Anne och Evelina
Måndagar 18.45-19.15 CXWORX® - Scenen i Parken - Hanna
Måndagar 19.20-19.55 LMTONE® -  Scenen i Parken - Hanna GRATIS
Tisdagar kl 19.30-20.15 Cirkel ute vid rinken på Storsjöskolan - Jonas
Onsdagar kl 18.30-19.00 GRIT ute vid rinken på Storsjöskolan - Evelina och Adde
Torsdag kl 11.30-12.14 Konditionsträning Löpning - Scenen i Parken - Hanna (sista v23)
Torsdagar kl 17.00-17.40 Utegymsträning - SCA Arena i Obbola - Evelina (ej v 23)
Lördagar kl 10.00-10.45 Utegymsträning - Utegymmet Bräntevägen Holmsund - Adde

Lite info om utepassen:

Rörlighet & Styrka: 30 minuters träning för rörlighet och styrka. Vi använder inga eller få redskap. Ta gärna handskar på dig. Kläder efter väder. Inga förkunskaper krävs. Kom och få en skön genomkörare av kroppen. Samling vid utescenen i Storsjöparken.

Konditionsträning Löpning: Ett konditionsträningspass där vi springer tillsammans för att förbättra vår kondition. Vi kommer att använda backar, löpbanan och kortare rundor för att springa intervallbaserade pass för att träna vår kondition. Du behöver inte kunna springa längre sträckor eller vara en van löpare för att vara med. Alla deltar efter sin förmåga. Varje pass startar med att vi samlas vid utescenen och sedan tar vi oss tillsammans till träningsstället för dagen.  

Cirkel/HIIT: Stationsbaserade pass med fokus på övningar för styrka, rörlighet och kondition. Passen körs huvudsakligen utan redskap. På tisdagens cirkelpass kan du gärna ta med eget liggunderlag. Ta gärna handskar och kläder efter väder. HIIT står för Högintensiv intervall träning och cirkelpasset är mer medel/hög intensivt beroende på hur du själv lägger upp det. Samling vid Rinken på Storsjöskolan.

UTEGYMSTRÄNING: 40-45 minuters träning på uteymmen i Holmsund och Obbola. Vi använder redskapen i gymen. Ta gärna handskar på dig. Kläder efter väder. Inga förkunskaper krävs. Kom och få en skön genomkörare av kroppen. Samling vid respektive utegym.

 

 

 

Publicerad 2020-06-03 Tillbaka till föregående sida